torsdag, juni 01, 2006

Ska det vara såhär?!

Alltså... jag har hört talas om att man kan bli lite tankspridd och olik sig själv när man ammar, det har väl nåt med hormoner att göra... Klas säger att jag gör saker jag inte brukar, typ lämnar alla skåpluckor i köket öppna och glömmer bort saker stup i kvarten. Men idag tog jag verkligen priset! Nu kan jag inte sjunka så mycket lägre ner i amnings-dimman...

På väg hem från BVC i förmiddags, kommer fram till porten och ska ställa in vagnen i lilla utrymmet bredvid, sätter nyckeln i dörren - men det funkar ju inte! Jag ruckar och grejjar...hmm, undra varför? Jag tar ut nyckeln, kollar att det verkligen är rätt, provar igen... Nej, det går inte att låsa upp! Funderar lite snabbt på om låset kan vara bytt, men nä, det var ju bara 45 minuter sen jag låste upp för att ta ut vagnen... verkar orimligt.
Jaja, jag får väl ta in den i trapphuset (& bryta mot den nya lagen) och försöka med Klas nyckel senare tänker jag. Så, vänder mig mot porten och ska precis till att gå in när det slår mig:

Jag står ju vid fel hus!!!
Det står ju 48 ovanför dörren och vi bor ju på 74!

Nu är väl ändå måttet rågat?!?!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym skriver...

Hoppsan!
Nästan mer än lovligt virrigt, men jag kan lova det ligger i släkten.
Kan lova dig att detta kommr att följa dig genom livet, du kommer att ha "klara" stunder emellanåt, men "a-light" och ibland "heavy" kommer att följa dig genom åren.
Puss på dig gumman.

02 juni, 2006 01:33  
Skicka en kommentar

<< Hem