onsdag, november 02, 2005

Hej på er alla ute i den riktiga världen!



Jag bor i en annan värld, ett tag till!
Och ni ska bara veta hur mysigt jag har det! Min mamma har en väldigt go mage att ligga i , och än så länge finns det en massa plats för att busa. (Och det gör jag också, hela tiden!)
Jag tror nog att det kommer att bli lite trångt när jag växer, för jag vet att jag måste bli lite större innan jag får komma ut till er...

Jag tänker inte berätta för er vad jag heter än, men jag går under arbetsnamnet "Pyret" hos mamma och pappa. Det hör jag att de pratar om, speciellt mamma, hon pratar mycket med mig... Det är faktiskt ingen som vet vad jag är för en... det är min lilla hemlighet!
Jag tycker att det är roligt att jag har en överraskning åt er när jag flyttar ut till er, jag menar att ni inte vet vem jag är. Jag är lite som gubben i lådan, eller gumman...

( ... fast mamma och pappa är lite nyfikna på vad jag är för en krabat, så jag vet inte om jag kan hålla hemligheten från dem iallafall ... vi får se ... )

Det sägs iallafall att min flytt är planerad till den 31 mars - vi får väl se när jag myst färdigt här inne...

Jag längtar efter er allihopa!

4 kommentarer:

Anonymous Anonym skriver...

Oj oj oj, det kändes verkligen i hjärtat när jag fick se bilden på dig lilla pyret.
En varm och darrig känsla satte sig i mitt bröst, en känsla så stor och kärleksfull, en tår av lycka fyllde mina ögon .
Jag är såå glad för att mitt älskade barn, din mamma hade den stora turen att träffa din pappa. Du har verkligen nåt fint att flytta ut till.
Kramar till er alla tre / Mormor

02 november, 2005 22:40  
Anonymous Anonym skriver...

Välkommen! Jag längtar efter dig med. Men jag måste erkänna att jag inte fattar vad som är du. Har du inget bättre foto?
Vad är det för färg på din dator? Jag vill ha en röd med svarta kor på, men tror jag får det? Nej! Hoppas du har en finare. Skriv snart igen.
Kram! Farmor Marianne

06 november, 2005 20:11  
Blogger Ebbas mamma skriver...

Jo, det är så... att mitt huvud är det till höger i bild, sen är det ryggraden som man ser , och nere till vänster så är det mitt lårben och underben...
Jag ligger alltså så ni ser mig från sidan....

12 november, 2005 15:51  
Anonymous Anonym skriver...

Vilken fin sida ni gjort min hjärtevän. Men.....det gör bara min saknad efter dig/er och att få följa pyrets resa än större! Usch vad jag är dålig på att hålla kontakten med fina vänner som du. Jag har fått fast jobb!! på AstridLindgren i Solna så jag vaggar bebisar var dag eller natt egentligen eftersom det är då jag jobbar. Har ingen dator hemma men kollar min mail ibland på jobbet. Jag kommer ner i Jul når du är riktigt stor...Hoppas ni är kvar på ön då så man kan få ge en riktigt stor julekram. Ps!Jag har långa armar.
Puzzzzzzz Jezzi

20 november, 2005 14:38  
Skicka en kommentar

<< Hem