onsdag, juli 12, 2006

Klockan är 19.03

och vid den här tiden, för exakt 3 månader sen kom våran lilla prinsessa till världen. I rum 12 på Visby förlossning blev vi en ny familj - bara sådär...
Visst hade vi väntat, längtat och föreställt oss hur det skulle kännas när hon kom, men det blev inte riktigt så - utan mycket större!!! Livet har fått en annan innebörd och det finns egentligen ingenting som är viktigt längre, förutom att lilla fröken Hult har det bra...

Åååååå, vad jag älskar dig min underbara, fina, söta, ljuvliga lilla dotter!!!
Grattis på tre månaders dagen!!!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym skriver...

Till Dig min Älskade Dotter
Visst är det underbart att få uppleva den kärlek som är den STÖRSTA i livet, kärleken till ditt eget barn.
Nu delar du och jag ytterligare något - nu vet du hur varm jag blir i mitt hjärta av kärlek till dig - mitt barn.
Jag är så lycklig för din skull, att du mötte Klas, och att ni tillsammans får uppleva föräldrarskapets lycka.
Kramar kramar kramar som värmer.
Från din Mamma

14 juli, 2006 23:48  
Anonymous Anonym skriver...

Jag instämmer helhjärtat med vad din mor sa....pappa

15 juli, 2006 20:06  
Skicka en kommentar

<< Hem