tisdag, juli 04, 2006

Hela gänget samlat






Grillkväll med hela föräldragruppen (förutom Martina, Marcus och lille Raoul, som flyttat iväg till Stockholm...) hemma på gården hos "minstingen" i gänget. Strålande sol, god mat, trevligt sällskap och glada bebisar... Så har våran kväll varit! Nja, lite smågnäll kanske det var stundvis, men förhållandevis lite med tanke på att det var 7 bebisar på samma plats under dryga 5 timmar...
Himla smidigt att vara så många föräldrar på samma plats, för det finns vana famnar att "låna" ut sina barn till om man själv har något annat i händerna :-)

Hade ju tänkt lägga alla bebisarna på rad för ett tjusigt samlingsfoto, men det glömdes bort... Får fixa till det nästa gång för det skulle vara lite kul att sätta in i fotoalbumet - hela gänget samlat!

STORT TACK Veronica, Jörgen och lilla Alva, för en jättetrevlig kväll!!!

1 kommentarer:

Blogger Unknown skriver...

Har suttit och skumläst igenom några månader här på din blogg och det var roligt :)

Måste bara påpeka att jag också bara ÄLSKAR ordet "i nättras", det finns ju inget liknande i den svenska ordboken och jag anser att det ger en lysande förklaring på vad man menar.

Det ser ut som ni hade en mysig föräldragruppsträff! Glöm inte att ta kort på alla bebisar nästa gång, det är himla kul att ha kvar!

Ska vi hitta på någonting nån dag? Stefan går på semester nästa vecka och då kan han ta Olivia så jag får åka själv till stan, jag känner att jag behöver det!

Kramis!

06 juli, 2006 08:18  
Skicka en kommentar

<< Hem