torsdag, december 07, 2006

Back on the "crimesite"... ;-)

En av mina närmaste kompisar är ganska nybliven singel och jag gav henne tipset om en mycket trevlig sida online... En där man kan träffa sin blivande make och pappa till sina barn typ :-). Så ringde hon mig för en stund sen och bad råd (typ om hon hade givit en rättvis beskrivning av sig själv), så jag fick logga in under hennes synonym...
Helt crazy vilken nostalgitripp! Åh, de där små blinkande gröna breven som lyste i min inkorg då! De där gulliga raderna från han den där trevliga, mysiga, snygga gotlänningen! Hur beroendeframkallande det var att sitta där framför skärmen, flörtandes, pirrig, roskindad och ganska snart så där kittlande nykär! Jag håller alla mina tummar för att min väns framtid kommer bli lika underbar som min tack vare Mötesplatsen.se!

7 kommentarer:

Blogger Unknown skriver...

Trevligt med nostalgitripp! Kan minsann förstå att du får pirr i magen :-)

Ses vi i morgon förresten? Vi ska till Robjens på julmarknaden runt lunchtid, typ.

KRAM!

08 december, 2006 19:24  
Blogger Ebbas mamma skriver...

Absolut! Vad trevligt, då ses vi imorrn :-)

08 december, 2006 21:56  
Anonymous Anonym skriver...

Halloj!!!!

Har paketet som jag skickat till ebba landat på ön? brorsan skicka de i fred så kanske inte ännu men nu vet du att de e på g..
Längtar så efter er jobbar lörd- månd vi kanske kan höras nån av dag...ciao/ulrika

11 december, 2006 18:51  
Blogger Unknown skriver...

Men du... inte blev du väl ledsen på allvar angående mitt fikasvar? *skamsen jag med* Det var ju inte menat att låta så hårt... Det ÄR nackdelen med att skriva istället för att prata.

Ska du på sjaldejten i morgon förresten?

Och Olivia är lite förkyld (men hon ska på dagis i morgon), hoppas ni vill komma hit på lunch ändå på onsdag!

KRAM!

11 december, 2006 22:45  
Blogger Ebbas mamma skriver...

Det är ingen fara Linda. Jag fattar att det räcker att umgås med mig EN gång per vecka ;-)

Närå, ingen skada skedd, jag är inte ledsen! :-)

12 december, 2006 01:02  
Blogger Ebbas mamma skriver...

Och jo, jag tänkte gå på sjaldejten, ska bara hinna bli klar med allt här hemma innan!

12 december, 2006 09:28  
Blogger Ebbas mamma skriver...

Ulle: Idag har paketet landat! Fick en avi från DHL så jag får ringa dem imorrn och bestämma leveranstid :-)
Och vi höres absolut på lördag! Kan du inte ringa när du får tid från jobbet?! Puss på dig!

13 december, 2006 22:39  
Skicka en kommentar

<< Hem