söndag, november 06, 2005

Ullared - here we come!!!

Jag och min allra käraste klasskompisar befinner oss just nu i Halmstad på minisemester... Vi har avslutat en saftig bit av utbildningen och firar med en tripp över landet. Samtidigt passar jag på att hälsa på mina vänner som bor i denna landsände, vilket tyvärr sker alltför sällan...

Imorgon ska vi till Ullared, GeKå´s, vilket vi ser MYCKET framemot! Some serious shopping is going to take place tomorrow... ;-)
De öppnar 08.00, så vi stiger upp så vi är redo att rulla från gården klockan 07.00 senast, vi har nämligen hört talas om att det kan vara kö vid dörren, och att folk är som galna efter billiga prylar... (så även vi tydligen) och vi tänker INTE gå miste om godsakerna!!!

Jag avlägger rapport om billighets-paradiset när jag återkommit från shoppingruset!

Kraaaaam!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem