fredag, mars 24, 2006

Imorgon börjar upploppet....

7 dagar kvar...
Förhoppningsvis...
Eller...???

Hur kommer det kännas?
Vet man när det startar på riktigt?
Hur ont gör det?
Överlever jag?
Överlever Pyret?
Överlever Klas?
Hur länge tar det?
Hur gör man?
Bajsar man på sig?

Käre gode gud - Gör så att Pyret är lagomt liten & hal, så att hon inte trasslar in sig på vägen. Och gör så att Pyret är frisk & snäll & söt & mår bra. Och gör så att det går fort - eller ja... lagom fort så att jag inte "går sönder". Och så att amningen funkar efteråt.
Och - ja fan... och hans moster...
Och så...
Amen.

Men det är klart det kommer att gå bra!
Jättebra!
Sådetså!!!

Jag fick ett SMS av Helena för ett tag sen, som jag läser då och då...
Det står (och jag citerar):

"Du är ju en tuffing du, kommer föda lätt som en plätt! ;-) "

Vi får väl se...
Jag är redo, Klas är redo

BRING IT ON !!!!!!!!!!!!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem