måndag, mars 13, 2006

Sånt jag längtar efter...

  • Att "tömma" magen... Ja, på Pyret alltså! Vilket också innebär att magen går från välfylld, rund och fin - till tom, dallrig och överdimensionerad...
  • Att få vakna av bebisskrik...
  • Att börja gå ut på rejäla promenader igen! - Come on håll och skavsår! Apostlahästarna tur och retur till Snäck varje dag!
  • Att börja väga, mäta och räkna kaloriintag hos Viktväktarna...
  • Att förbjuda mig själv godis annat än på lördagar...
  • Att äta ett äpple när alla andra mumsar smaskig bakelse...
  • Att få sätta sig på spinningcykeln igen, svettas floder och gå ut från gymet a lá rödaste tomat!
  • Att ha svårt att röra mig på grund av gruvlig träningsvärk...


Jaha... jag måste uppenbarligen ha blivit helt komplett tokig av bebisväntandet...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym skriver...

Hej pyrets mamma, det här är pyrets mammas pappa som skriver lite, jag älsar dig min underbara dotter, du gör mig så glad, och om du kommer ihåg vad jag brukade säga förr i tiden,att du är min revanch på lvet, vet du min skatt, du är så mycket mer än det, du ger mitt liv mening, och jag är så outgrundligt tacksam för att du finns, jag älskar dig Jenny, av hela mitt hjärta och jag är pyrets morfar, jag är så stolt och lycklig över dig, pyret och pyrets pappa, ni är alla tre det finaste som finns.

Nu ska jag gå och försöka sova lite, jag ringer som jag brukar i morgon (ja det är ku idag ) när du läser det här.

Puss o kram till er alla, sov gott. o dröm vackra drömmar.

14 mars, 2006 01:13  
Anonymous Anonym skriver...

Du har inte blivit tokig, så känner jag förutom punkterna 1,2&5 för det hade blivit långt för mig att gå till snäck tur och retur varje dag... Miss you like crazy!!! Ska göra allt i min makt för att komma till er stora dag! Ola har redan börjat kolla flyg och hotell!!! Ska nog hinna komma före det och titta till dig. pyret och Klas, om ni gör Aioli vill säga... Love You Kramar i milioner Sara

14 mars, 2006 22:54  
Skicka en kommentar

<< Hem