måndag, mars 20, 2006

Vecka 39

11 dagar kvar... snart bara 10...
Jag märker att jag går och lägger mig tidigare på kvällarna nu, bara för att då är det ju ny dag fortare, vilket innebär att vi kommer lite närmare :-)
Till nästa gång vi väntar barn (för det hoppas jag att vi kommer göra igen!), då ska jag från början ställa in siktet på ett datum som ligger minst 2 veckor bortanför det beräknade och hoppas att det hjälper till att inte börja "slutväntan" för tidigt.
Som det är nu så känns det som om jag ALLTID kommer att förbli gravid. Det kommer nog aldrig att vara dax för lillan att komma ut, utan hon kommer nog att bo i min mage föralltid...

Jag har varit ute på tyg-shoppar-runda idag iallafall. Tänkte jag skulle påta ihop lite nya alster medan tid finnes, och ja - i syfte av rent tidsfördriv också. Bilder läggs in vid färdigställande! :-)

2 kommentarer:

Anonymous Anonym skriver...

Hej tjockis
Måste alltid slå en sen kvällskoll på din sida om man är ute på sen surfning.
Vad det är roligt att få läsa dina tankar så här i väntans tider.
Snart är hon här lillgumman, åh vad man kan vara nyfiken på att få träffa henne...........det är inte bara du som vil snusa på den lilla.
Pussar o kramar från din egen Mams

20 mars, 2006 23:21  
Blogger Ebbas mamma skriver...

Nähä du! Nu är det faktiskt bara 9... snart 8 dagar kvar!

Sådetså!
...but who´s counting :-)...

// J.

22 mars, 2006 22:16  
Skicka en kommentar

<< Hem