lördag, juli 15, 2006

Nu har vi blivit med sjal!

Fantastiskt vilka vänliga människor det finns runt om kring en! Och nätet är ett grymt ställe att träffa dem på! Jag menar: anledningen till att jag har den underbaraste (snart) man och den finaste dottern i världen, finns ju på nätet!!!
Nå, igår blev jag iallafall hembjuden till en helt okänd tjej inne i stan för att få klämma, känna och prova hennes sjalar, inför mina funderingar om att lägga babybjörnen på hyllan. Hur snällt är inte det?! Hur som helst så resulterade denna lilla utprovning i en alldeles egen, tjusig, sval och skön sjal! Både mor och dotter tycker hemskt mycket om den, för mysigare går det inte att ha det på stående, gående fot :-)

Ebba och mamma ropar TACK till morfar som gjorde det ekonomiskt möjligt!


















Ds. Nu återstår det bara att se om pappan också i framtiden kan tänka sig att prova... Än så länge är han mycket skeptisk till denna kreation... Ds.

2 kommentarer:

Blogger Unknown skriver...

Vilken fiiiiin sjal!! Nu är jag grymt sugen på att köpa en... men jag ska vänta till jag har bebisen på utsidan iaf :-)

Du måste peppa Klas så att han börjar använda sjalen. Stefan stenvägrar ännu... karlar... *mutter*

15 juli, 2006 15:21  
Anonymous Anonym skriver...

Vad fiin den var din sjal!
Färgen blev ju helt rätt oxå, matchar dina fina ögon..........
Det var väldigt rart av "nät-vännen" att låta dig testa innan du bestämde dig.
Kramar från nyblivna Linköpingsbon

15 juli, 2006 23:47  
Skicka en kommentar

<< Hem