onsdag, augusti 30, 2006

Lördag den 26 augusti 2006

...började tidigt, efter bara fått några få timmars sömn... Ni ska veta hur mycket som kan snurra i huvudet på en när man ska gifta sig om några timmar! Kände mig iallafall inte trött, det såg nerverna till...
Vi hade en toppendag verkligen! Sminket var jättefint, håret ursnyggt, solen sken, fotografen var bäst, vigseln supervacker och festen toppen!!! Jag kände mig som en miljon och det bara bekräftades av att min kära såg helt salig ut :-)! Han var förövrigt det vackraste jag någonsin sett och jag fick nypa mig i armen flera gånger bara för att vara säker på att det var på riktigt...

Prästen glömde vigseltalet och klockorna började ringa innan vi sjungit sista psalmen, men vi klarade oss galant! Jag svimmade inte av nervositet som jag fasade för innan, inte heller snubblade vi, sa fel eller vände oss åt fel håll... Vi bara stod där och var lyckligast i världen och njöt av stunden när vi blev Herr och Fru! Sen åt vi jättegott, drack gott, njöt av tal och telegram, dansade och pussades sen hela kvällen och ramlade inte in på hotellet förrän runt 01.30 på natten, MYCKET nöjda med våran dag!

Tack alla ni som var där och gjorde våran dag till den bästa!!!

3 kommentarer:

Blogger Unknown skriver...

Åh, vad skoj med fler bilder! Jag slås än en gång av hur VACKRA ni var!

Puss på er!

31 augusti, 2006 10:08  
Anonymous Anonym skriver...

Underbara ni!
Åh vad ni ser glada o lyckliga ut, vilket vackert par ni är.
Tack än en gång för en fullspäckad - underbart trevlig bröllopshelg.
Fler bilder önskas, det är så fint att se på.
Kramar från mamma/svärmor

31 augusti, 2006 22:44  
Blogger Ebbas mamma skriver...

Vad ni är söta! Jag vidarebefordrar till MIN MAN!!! :-)

31 augusti, 2006 23:28  
Skicka en kommentar

<< Hem