torsdag, december 14, 2006

Hon kryper!

Jag har vetat att det var nära nu, jag och Alexandra pratade till och med om det tidigare idag, att det var bara att passa på att ha det lite stökigt medans Ebba ännu inte kunde krypa... Och ikväll gör hon det! När jag skulle spola upp dotterns sedvanliga kvällsbad, så la jag henne mitt på hallgolvet under tiden jag skulle fixa i badrummet och när jag tittar åt hennes håll så är hon på väg framåt! Inte ålande eller dra-sig-fram-på-händerna stilen, utan på riktigt krypandes! Så, nu är det bara att vässa falkblicken efter småsaker, barnsäkra eluttagen och dammsuga lägenheten morgon, lunch och kväll :-)

2 kommentarer:

Blogger Unknown skriver...

Coolt!!! Vilken duktig tjej som kryper redan :-)

Olivia var jättesen med att krypa och jag räknar med att Isak blir likadan. Jag får nästan panik när jag börjar tänka på att han kommer att kunna röra sig mer än vad han gör nu... Olivia har ju miljoner smågrejer som är som gjorda för att fastna i halsen.

15 december, 2006 08:05  
Anonymous Anonym skriver...

Heja Ebba!
Nu har vi dammsugit.
Marianne

15 december, 2006 13:12  
Skicka en kommentar

<< Hem