onsdag, november 09, 2005

Hemma igen

Ullared var toppen!
Jag och Malin var som små barn i en godisbutik... Knuffade varsin kundvagn genom ett enormt varuhus och gjorde riktiga fynd efter vägen!
Ja, dit kommer jag åka fler gånger, absolut!
Mycket fina saker till Pyret blev det - praktiska saker, söta saker och visst, även lite "onödiga" (läs onödigt dyra) saker som bara tilltalade den blivande mammans modesinne...

Och Linda - Tusen tack för alla fina saker! I LOVE YOU!!!

Men nu är minisemestern är över...
Vi har rest tillbaka tvärs över landet, ut i Östersjön, och är tillbaka på vår ö...
Och det är härligt att vara hemma igen!
Den blivande pappan har saknat magen och mig, och vi har saknat den blivande pappan...
Det har hänt grejjer med magen de senaste dagarna med...! Först trodde jag bara att det berodde på en eller två hamburgare för mycket, men nej - det är nog Pyrets förtjänst.
Jag känner tydligare sparkar också, varje dag nu.

Mysigt, mysigt, mycket mysigt!!!

Igår kväll när vi hade gått och lagt oss så fick även Klas känna en spark. Det var första gången som det inte var några tvivel om att det var du!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym skriver...

Hej kära vän:-) Hur är det på ön? Är som du vet hemma i Gävle nu. Ullared var ju hur kul som helst. Helt plötsligt höll jag nästan på att förvandlas till en shopaholic... hehe Tusen tack för att jag fick följa med till västkusten. Hade kul hela tiden! Ses om några dagar! Många kramar

10 november, 2005 16:42  
Skicka en kommentar

<< Hem