lördag, januari 28, 2006

Pysselstuga på Irisdalsgatan


Nu är det inte bara stickning jag ägnar mig åt, efter jag fått en mängd tid att disponera precis hur jag vill... Nu har jag börjat sy också...
Ja, det gör jag ju ibland, så det är ju ingen större revolution, men ändå!
Mitt alster som jag gjorde klart igår kväll är detta.... enligt eget tycke - mycket fina påslakanet till vagnen. Det är så roligt att pyssla till Pyret!!!

Nu magbild är det dax för ja... Vecka 32 nu, och lite har den iallafall vuxit. Min vikt ligger nu på + 10 kg totalt och Pyret självt ska tydligen nu utgöra cirka 1650 gram av detta. H*n är ca 41 cm lång, vilket känns jättemycket!!! Är det inte i princip klart då ?!?! :-)
Nej det är klart, lite mer får du allt växa, och lägga på dig mera "hull", annars passar ju inga kläder heller när du kommer ut, och vad ska vi då göra? :-)

Nå, nog snackat...här kommer bilden... plus en "bonusbild" för att ni fått vänta så länge!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym skriver...

Tack för det du.......
Bonusbilden var TOPPEN
Tänk vad fort tiden går, snart får vi hålla h*n (pyret) i famnen ;-)
Sömnadsarbetet var verkligen sött, det kommer att vara såå mysigt att ligga i den vagnen.
Många VARMA kramar från oss hemma i Luleå

29 januari, 2006 14:34  
Anonymous Anonym skriver...

Jäklar vilken stor mage:-)
Blir trevligt att fika idag! Känns på nåt sätt som om det var evigheter sen vi sågs... Ses om några timmar i alla fall:-)
Måååånga kramar

01 februari, 2006 10:37  
Skicka en kommentar

<< Hem