måndag, juli 24, 2006

Att ge sig tillkänna...

Jag har fått en del vibbar om att många av er som läser bloggen inte vet hur man gör för att kommentera inläggen. För... jo, det går att göra även om man inte är en registrerad bloggare själv. Så nu känner jag att det är dax för en kommentar-skola!

Så här går det till:
Längst ner vid varje inlägg jag skrivit, finns en liten text som säger "skrivet av Ebbas mamma klockan --.-- 0 kommentarer".
Klicka på ordet "kommentarer" så öppnas ett nytt fönster där du kan skriva några rader och läsa de kommentarer som eventuellt redan finns på det specifika inlägget. Sedan väljer du med vilken signatur du vill posta det med. Är man då inte en bloggare själv så kan man välja antingen "anonymous" - så blir man precis det - anonym alltså..., eller så väljer man "other", där man då får upp ett fält där man kan skriva sitt namn, smeknamn eller nåt annat man kan vilja kalla sig för. Fyll i, klicka på "publish your comment" och VOILA så finns det där att läsa! Busenkelt!

Måste ju påpeka att jag tycker det är himla trevligt när ni lämnar några rader efter er, och på sistone har de verkligen lyst med sin frånvaro. Visst - mamma har haft fullt upp med flyttstök, Linda har legat inne och fött barn och så är det semestertider med... men någon läser väl iallafall någongång...?

4 kommentarer:

Blogger Unknown skriver...

Ja, jag hoppas att min frånvaro på din blogg är acceptabel med tanke på de aktiviteter jag utfört istället :-)

Lille Isak är underbar men håller på att äta upp sin mamma redan! Snacka om att vara hungrig! Det känns som jag ammar dygnet runt...

Kram och tack för gratulationerna!

24 juli, 2006 20:34  
Blogger Ebbas mamma skriver...

Hehe!
Jo, du har godkänd frånvaro :-)
Accepterar till och med ett mer utglesat besöksmönster i fortsättningen med, eftersom du har lite viktigare saker att göra nu med lill-killen...
Han är verkligen galet söt!

Kram på er hela familjen!

24 juli, 2006 20:39  
Anonymous Anonym skriver...

Hejsan!

Ja jag brukar vara här inne och kolla läget iaf... Har faktiskt varit med sedan innan Ebba kom till världen och tycker det är kul att följa er...

Kramen

24 juli, 2006 23:14  
Anonymous Anonym skriver...

VOILA
Å här va ja igän!
Jag läser ofta, men allt kommenterar jag inte, kanske jag måste börja med det, allt för att glädja dig mitt lilla hjärtegryn.. Som typ, när Herr Bebis o Ebba togs för tvillingar eller syskon???!!! Hur tänkte de människor som fällde de uttalandena.
3 månader och 1½ månad, hur skall någon hinna föda syskon med det mellanrummet??
Det är klart barnen behöver ju inte ha samma mamma, men om de nu hade haft samma pappa - så vore det lite ovanligt att de två mammorna var ute med barnen tillsammans - jaja nya tider - Storfamilj kanske....
Tanken kan utvecklas hur långt som helst.
Ha det nu så gott Ebbas mamma. Många kramar från Ebbas mormor.

25 juli, 2006 00:09  
Skicka en kommentar

<< Hem