lördag, juli 15, 2006

Hemma-mysar-lördag

Min lilla älskling ligger sovandes i min famn, hela familjen är samlad och myser i soffan - det är lördag! Önskar att det kunde få vara lördag oftare så vi fick njuta av fler heldagar med min kära. Vi har väldigt mysiga dagar på egen hand också självklart, Ebba och jag... men de där riiiktigt härliga dagarna inträffar ju bara när vi är tillsammans allihopa!

Ebba har verkligen varit pappas flicka idag, tindrat med ögonen, tjutit av lycka och fyrat av det ena stora leendet efter det andra. De har umgåtts hela dagen medans jag har tillbringat timmar efter timmar i tvättstugan... Jag säger bara - gör INTE som vi! Att tömma hela sänglinnesförrådet och således ha ett berg av tvätt att ta itu med, var den sämsta idé vi någonsin haft! I och för sig har vi haft annat att tänka på ett tag nu och sist jag var i tvättstugan var nog ganska precis en vecka innan prioritet no. 1 kom till världen...

1 kommentarer:

Blogger Unknown skriver...

Helt plötsligt blev jag enormt tacksam för vår tvättmaskin :-)

Jag hatar att boka tvättid och därmed vara tvingad att tvätta just DEN dagen och DEN tidpunkten!

Du har i alla fall gjort ett BRA jobb :-)

16 juli, 2006 10:22  
Skicka en kommentar

<< Hem