tisdag, juli 18, 2006

Bridezilla ?!

Gaaahhh!!! Nu är det bara 1 månad och 10 dagar kvar till bröllopet och vart tar dagarna vägen?!?!? Någon måste stjäla ett par timmar av mig varje dag, för vips så är det kväll igen och vad har jag fått gjort? Känns som om det är miljoner saker som måste trilla på plats, och jag har koll på... typ en!
Det ska bli spännande, nervöst, underbart, roligt och härligt när dagen är inne... och hemskt skönt när vi vaknar dan efter och konstaterar att:

1. vi är man och fru
2. vi kom igenom det med hälsan i behåll
3. det (förhoppningsvis) var en rolig fest
4. DET ÄR ÖVER!!!

Tills dess har jag funnit ytterligare ett användningsområde för profylaxandningen - att hålla bröllopsnerverna i schack...

1 kommentarer:

Blogger Unknown skriver...

Är det ok med dig om vi byter tidsuppfattning ett tag? Mina dagar seeeeeeeegar sig fram!

Du ska se att allt kommer gå suveränt på bröllopet! Jag längtar redan :-)

Supertack för lunchen idag, det tog ju effektivt död på ett par timmar!

KRAM!

18 juli, 2006 22:02  
Skicka en kommentar

<< Hem