lördag, februari 03, 2007

Knoll och Tott


6 kommentarer:

Blogger Camillas lockar skriver...

Fina sötisarna! Peo har pyjamasen till höger :-) Grymt snygg, eller hur?!

03 februari, 2007 21:20  
Blogger Ebbas mamma skriver...

Den är skitsnygg och väcker riktigt ha-begär :-)!

03 februari, 2007 22:40  
Anonymous Anonym skriver...

Härliga tjejer, man ser att de trivs ihop.
Det syns att damerna är släkt med varann.
Kramar till er!

04 februari, 2007 01:55  
Blogger Alexandra & Oliwer skriver...

Hihi..jag var tvungen att kolla en gång extra när den första bilden dök upp. Håller med föregående talare om den supersnygga pyjamasen, Oliwer har ju en likadan och för ett ögonblick trodde jag faktiskt det var han och ebba som satt och lekte så snällt...Vaddå behov av läsglasögon?! ;-)

06 februari, 2007 14:24  
Anonymous Anonym skriver...

Nämen! Tänk vad man kan snubbla på när man är ute och snokar runt på bloggar. (Tycker alltid det känns lite som att man tjuvläser...) Jag klickade bara lite förstrött på den ena länken efter den andra och plötsligt stod det Jenny och Ebba. Det lät ju bekant! :-) Vidar bloggar också. (Jo jag lovar, det är han som skriver!) Välkommen till http://vidar06.blogspot.com

För övrigt får jag ansluta mig till skaran av föräldrar som har fallit för den där pyjamasen. Lite stor för Vidar ännu men snart så.

Vi ses!

07 februari, 2007 15:39  
Blogger Ebbas mamma skriver...

Nämen hej Karin! Man kan ramla över både det ena och det andra på blogg-vandring, och du är så välkommen att fortsätta "tjuvläsa" om du vill :-)

08 februari, 2007 20:19  
Skicka en kommentar

<< Hem