fredag, mars 31, 2006

Idag har det hänt grejjer!!!

Ja, inte på bebisfronten - hon ligger kvar och myser i magen än - men på annat håll, där har det hänt grejjjer!!!

Jag har fått världens bästa nyhet serverad på ett silverfat!
Jag kommer få ha HELA min älskade familj NÄRA mig igen!!!!!!!! Mamma och Roland flyttar söderut!!! Ja, det är helt otroligt och tårarna bara sprutade när jag fick veta. Har inte vågat tro i min vildaste fantasi att det skulle bli verklighet, men det är det nu!
Närmare bestämt till Linköping - endast 2 timmars bilfärd när man tagit sig över till fastlandet!

FATTA HUR NÄRA DET ÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu kommer vi kunna ses MYCKET oftare!!!

Det går inte ens att beskriva hur glad jag är!

2 kommentarer:

Blogger Marcin de Kaminski skriver...

trevligt, linköping är en rätt sympatisk stad. det är trots allt här vi bor med agge. hoppas det går bra för dig nu på slutspurten, vi följer bloggen med spänning.

31 mars, 2006 22:39  
Anonymous Anonym skriver...

-va? Nu blev jag förvånad, tur att jag tog en rundtur här hos dig Jenny så jag får veta vad som händer med gamla vänner! :)

16 april, 2006 22:36  
Skicka en kommentar

<< Hem