tisdag, mars 28, 2006

Vräkningsförsök 2

Ny dag, ingen bebis - nytt försök till "flytthjälp"!

Denna gång sammanfattas det språngmarch runt Visby...
I rask takt så långt det bara gick (... läs - så långt de gravidsvullna vaderna klarade innan krampen bröt ut...), sen i en behaglig takt och det blev till och med en liten bit jogging när benen hunnit återhämta sig en aning... :-)
Ja, herrejisses! Vad ska folk tro när det kommer en överdimensionerad mage springande med en frustande kvinna i bakgrunden?!
Nåja, jag skiter högaktningsfullt i det! Bara det ger resultat! Jag skämmer snart gärna ut mig för hela stan om det är det som behövs...men hur ska det kunna hjälpa till ?

Känns nästan som om jag står framför klagomuren lite väl ofta nu, men jag lovar - jag är lite glad mellan varven också! Ganska mycket faktiskt... ändå...!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem