måndag, mars 27, 2006

Vräkningsförsök 1

Jag har varit aktiv varje dag och sammanlagt promenerat en massa varv runt Visby, men det verkar ju ha föga effekt på Pyret. Känns nästan som om det bara får henne att mysa vidare därinne... det skvalpar ju säkert gott när jag rör mig :-)

Men nu jäklar!
Igår bestämde jag mig för att det var dax att ta i med hårdhandskarna mot vår utflyttningsklara lilla mag-mysare!
Inledde således stora vårstädningen! Både jag och min kära for hela gårdagen runt som tättingar i lägenheten och putsade och fejjade i varje liten vrå. Jag flyttade på möbler, knuffade byrå, lyfte tunga saker och skurade både högt och lågt, från morgon till kväll... Hade lite ont i ryggen när jag gick och la mig, men det fick det vara värt om det kunde dra med sig lite positiva resultat...

Så... nu sitter jag här - dagen efter... Och allt är precis som det varit alla andra dagar... Det vill säga cool-lugnt! Ingen bebis påväg ut här inte!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem