måndag, september 25, 2006

Snart...

Om fyra och en halv dag lämnar vi landet och jag har ännu inte börjat fundera på vad vi ska ta med oss... Ingen väska framplockad, inga kläder utsedda eller tvättade. Men jag hinner.
Jag minns dock när jag skulle åka på min första charter, då jag tog fram väskan och började packa redan tre veckor innan avresa. Snacka om att vara ute i god tid. Kanske är det så att jag blivit mer effektiv sedan dess eller så är anledningen att jag är lite mer resvan nu. Hur som helst så längtar jag inte mindre nu än jag gjorde då.

Det ska bli så vansinnigt roligt, härligt, spännande, kul, magkittlande fantastiskt att få sätta sig på planet och åka långt bort igen! Få umgås och rå om min älskade familj i två hela veckor! Få se, uppleva och insupa New York igen och att få se hur faster och Claes har det i Greensboro! Kan nästan inte bärga mig tills vi om sex nätter vaknar på hotellet mitt på Manhattan!!!

Iiiiihh!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym skriver...

Jiiiiihaaaaaaaa!
Jag har bokat en resa - om 1 månad exakt sätter jag mig på tåget o reser mot sydost, där väntar en båtresa - och i den mörka natten angör kaptenen VISBY!!!!
Jag är på G till er.........
Vad roligt det skall bli för er att komma "over there", vi önskar er all lycka på resan!
Puss o kram från Mama/Svärmor/Mommo

25 september, 2006 23:09  
Skicka en kommentar

<< Hem