onsdag, september 20, 2006

Ensamma mamman

Dottern sover fortfarande som bäst och jag ska snart göra henne sällskap igen. Har glömt hur det kändes att vara uppe så här tidigt: trött och fruset, men ändå ganska skönt... Dock är jag mycket glad att Ebba har bestämt sig för att börja sina dagar långt senare än denna arla morgontimma. Jag klev bara upp för att vinka av min man och han åkte alldeles nyss. Jobbresa till Göteborg i fem dagar. Det känns som en smärre evighet... Vi saknar dig redan älskling!

5 kommentarer:

Blogger Unknown skriver...

Hoppas tiden som gräsänka går fort! Ska vi dejta på fredag?

20 september, 2006 16:34  
Blogger Ebbas mamma skriver...

Mmm, hoppas det... Har fått besök av Kung Leon och hans mamma, så vi är inte ensamma längre. Har inga planer för imorrn vad vi vet, så hör av dig om du vill träffa oss allihopa :-)!

21 september, 2006 15:10  
Anonymous Anonym skriver...

Jahapp, då fick man veta att namnfrågan löst sig för Stockholmarna, fint med Leon.
Ha det gott, funderar på att komma över helgen kring 26:e 27:e oktober - kan det passa??
Puss från Mamsen

22 september, 2006 11:41  
Blogger Ebbas mamma skriver...

Jaaa!!!!!!!!! Vi vill att du kommer då, det passar UTMÄRKT!!!

22 september, 2006 11:53  
Blogger Unknown skriver...

Det blev ingen Olivia-fri dag för mig. Svärmor som skulle ha henne idag och över natten blev sjuk... Så min mysdag gick i stöpet :-(

22 september, 2006 15:42  
Skicka en kommentar

<< Hem