söndag, november 13, 2005

Fars dag idag!



------------ Vecka 21

19 veckor kvar till D-day... Eller 4 månader och 18 dagar exakt... Ja, om nu planeringen följs 100 procentigt, och det kan man ju aldrig sia om.
Men nu tror jag bestämt att jag blivit lite mer av en "tjockis"! Vägde mig sist när vi var på ultraljudet, så siffran har väl i och för sig ändrat sig något sedan dess, men då var det + 1,7 kg sedan vi fick veta att det inte bara var hamburgare i min mage :-)

Det är Fars Dag idag, som sagt...
Pappa - jag älskar dig! Tusen pussar & kramar på "din" dag!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym skriver...

Vilken fiiiiin mage
Jag blir så glad av att vara in på din blogg, på det sättet får jag ju följa med på er resa.
Kramisar från Mams

15 november, 2005 21:24  
Skicka en kommentar

<< Hem