måndag, februari 06, 2006

Ännu en vecka närmare....

Magen är stor, det är lite tungt med andningen, det börjar bli svårt att hitta sköna sovställningar och benen väcker mig med kramp... Men det är ändå hyfsat OK! Jag påtar på här hemma och har börjat ta en tupplur om dagen vilket är himla skönt!
Tänkte köra ett "Sex and the City"-maraton snart, alltså se igenom alla säsongerna av världens bästa tv-serie, som nu tyvärr inte kommer med några nya avsnitt... :-(
Det gör visserligen inget att se de gamla, de är lika bra varje gång! Ligga under täcket en hel dag och bara slappa... ljuva tanke - kanske jag gör imorgon! Näe, just det imorrn ska jag ner till MVC och prova på "andning och avslappning"... får se om det kan vara något bra...


Vi befinner oss nu i vecka 33 - alltså är det dax om 7 veckor! Bara 7 veckor!!!!
Tänk att det gått så här fort ändå! Tycker inte att det var så länge sen vi berättade för alla vad som komma skulle :-) ... men det måste ju ha vart ett tag sen ändå, då var det ju sommar! Då var ju Pyret bara en liten cell... ett litet frö som nu vuxit till en liten människa på cirka 42 centimeters längd och med en vikt någonstans mellan 1,7 och 2 kilo!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym skriver...

Vilken fin mage, tänk ändå min lilla gumma, snart är du oxå mamma.....och jag mommo.....så det kan bli.
Lyckos oss som får vara med på resan
Kramar hemifrån ;-)

07 februari, 2006 21:47  
Skicka en kommentar

<< Hem