torsdag, december 28, 2006

Fru Hult är på pysselstigen

Min fru behövde ikväll lite hjälp när hon pysslade med Ebbas nästa klädesplagg. Det vart några jeansknappar som inte ville ge med sig när hon plockade isär ett par gamla jeans. Så nu har jag fått bidra med några ynka promille till Ebbas klädsamling, och så var det mina gamla jeans som skall bli Ebbas.
Man kan inte bli annat än imponerad av Jennys pysslande. Direkt när Ebba pratat med John Blund, startar pysselverkstan, och snyggt blir det. Här har ni henne fullt upptagen.




Ebba har på senaste tiden blivit intresserad av köksmaskiner, här ser ni henne demonstrera vår nya mixer/matberedare.

4 kommentarer:

Blogger Unknown skriver...

Jag är grymt imponerad av fru Hults ambitiösa pyssel :-)

29 december, 2006 13:13  
Anonymous Anonym skriver...

Håller absolut med Barlingboskan.
Imponerande Jenny!
Marianne

F'låt Barlingboskan, det lät inte snyggt. Men kram ändå.
M

29 december, 2006 17:58  
Blogger Unknown skriver...

Äh, nog kan väl jag vara en Barlingboska! Det låter ju nästan som boskap ju ;-)

29 december, 2006 19:12  
Anonymous Anonym skriver...

Ja, vi säger då det, vilka tjejer det finns i familjen Hult.
Den ena syr och den andra kör mixer.
Vad månde bliva med denna företagsamhet, det bådar gott inför kommande 2007.
Varma kramar från nyss hemkomna Ullaredsshoppande Växjödansare.

Mamma och Roland

31 december, 2006 14:09  
Skicka en kommentar

<< Hem