tisdag, februari 27, 2007

Min väg neråt

Jag har inte uppdaterat er vad gäller vikten den senaste tiden men det beror inte på att jag har gett upp. Nej då, jag är fortfarande viktväktare även om jag tagit det lite lugnt med pointsräknandet under vistelsen i Luleå, vilket vågen också skvallrade om förra veckan. Ynka 3 hekto minus visade vågen förra tisdagen, men till och med det var fullt godkänt efter nollnivå på träning och både en och annan semla i magen. Idag var det däremot upp till bevis efter en nyttig vecka på hemmaplan och visst pekade det åter neråt! -0,7 kg närmare bestämt och det innebär att jag nu har exakt 8,3 kg kvar till målvikt. Ingen omöjlighet att klara inom min uppsatta tidsgräns, nu med 12 veckor kvar!

3 kommentarer:

Anonymous Anonym skriver...

Ååååh gumman min, vad du är duktig med ditt points räknande.
Jag beundrar dig verkligen, tänk vad måmedvetenhet kan göra....
Den dan du når målvikten, då du, då måste vi fira dig på nåt sätt.
=0) Hälsningar från Mams

28 februari, 2007 21:09  
Blogger Unknown skriver...

Så länge det går åt rätt håll är det ju bra! Du är superduktig!!!!

Men jag hävdar fortfarande bestämt att du är vacker precis som du är, oavsett + eller - på vågen :-)

01 mars, 2007 10:42  
Blogger Ebbas mamma skriver...

Jodå, när målvikten ses på vågen, då ska det firas! Kanske med den där svarta hos Elli, mamma? :-)

02 mars, 2007 18:35  
Skicka en kommentar

<< Hem