lördag, februari 11, 2006

Vecka 34

Ja, just det... vecka 34 är här... Det går framåt, även om jag nu börjar tycka att det tar lite längre tid för dagarna att passera.
Har inte gjort nästan någonting den här veckan, inte har jag sytt något och inte har jag varit ute på stan heller... Haft ganska tråkigt faktiskt, och blev dessutom riktigt förkyld igår vilket inte gör det lättare.
Har ganska svårt att andas nu och inte blir det lättare när näsan slås ur funktion :-)

Pyret har nu växt till cirka 41 cm och väger mellan 1,7 och 2,2 kg, och om det skulle vara så att förlossningen skulle komma igång nu, så är bebisen vara ofta i stånd att överleva utan vidare komplikationer, vilket givetvis känns skönt att veta! Pyret reagerar olika på mammas, pappas och främmandes röster - fräckt :-) !!! Ja, allt det här står i min "bebisbibel"...

Har varit ute på stan idag och tittat på lite folk iallafall, så att jag inte blir alldelens för lappsjuk... Och ikväll kommer Klas bror med sambo på middag och spelkväll. Måste ta en svängom med dammsugaren nu bara, och Klas drar mig i skjortärmen för att få göra lite bokföring på min dator, så nu får jag nog gå igen...

Vi höres snart igen!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem