söndag, november 27, 2005

1:a advent 2005

Idag är det ett år sedan jag fick min fina, glänsande guldring på fingret... 1 år sedan min älskling friade... Ja, tänk... det går rysningar genom kroppen när jag minns det!

Ojojoj, vad jag älskar dig mitt hjärta! Det finns verkligen inga ord att beskriva det med...
Längtar efter resten av mitt liv med dig och våran lilla "Hulting"! ... pyret alltså... :-)

Vi har faktiskt inte varit på skyltsöndag idag, inte ens en liten stund. Dock har vi blivit bjudna på både adventsfika hos Louise, och adventsmiddag hos svärmor med make. Så någon nöd på oss går det inte.
Har faktiskt gjort lite nytta idag med, nämligen börjat tömma vardagsrummet på prylar inför den ståndande renoveringen. Tapeterna är beställda och det är ingen idé att vänta längre, man vill ju att det ska bli klart nångång... Jag är ju inte direkt känd för att ha nåt vidare tålamod...
Nu säger vi äntligen farväl till de gamla antika väggarna på Irisdalsgatan 74!

Så, om ni ringer och vi inte svarar på en gång, så kanske det beror på att vi står med slipmaskinen i högsta hugg!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem